Виховний захід "Здоровий спосіб життя"


Учень: Добрий день! Вас прийшли вітати 2, 3 ,4 і 6 клас.
 Учениця:  Ми ті,хто вийшов на цю сцену!
Учень: Ми ті, хто стоїть перед вами!
Учень: Ми ті,хто говорить ці слова!
Учениця: Ми всі за здоровий спосіб життя!
Учениця:Ми в боротьбі за здоров'я наці її!
Учениця:Ми в боротьбі зі шкідливими звичками!
 Діти разом:
           Будемо здоровими!Будемо веселими!
          Будемо красивими і завжди     щасливими!

Учениця:
         Батьки всі хочуть й вчителі,
         Щоб ми росли чудові
         І щоб ішли по цій землі
         Розумні та здорові.

Учень:
         Бо хворому не милий світ,
         Усе йому байдуже.
         Тож бережи з маленьких літ
         Своє здоров'я друже!

Учениця:
        Слухайте ті,хто жити охочий
        Відкрийте душі,відкрийте очі!
        Ми вам сьогодні покажем сюжети,
        В чому здоров'я і щастя секрети.

 Учень:
           На землю приходиш,людино для того,
           Щоб жити щасливо відміряне Богом.

 Учениця:
          Школа ,навчання,робота, сім'я -
          Ось перспектива,людино,твоя!

Учень:
          Коли молодий не страшні перешкоди
          Ти повний енергії  й сили від природи!

Учень:
          Хай негатив не приваблює блиском
          Повз нього прийди,не скорися під тиском!
Учень:
          Сьогодні в нас складна розмова,
          Тож про здоров'я піде мова
Учениця:
          Сьогодні за здоров'я наша агітація :

Разом:
         Здорові діти - здорова нація!
Дівчина:
           Згадаймо, які риси характеру притаманні здоровій людині.
           Яким треба бути?
 (діти називають ці риси , записують на промінчиках і складають сонечко).
-         А як називаються дії , які ми виконуємо звично і постійно ?


Діти: Звички
Які бувають звички?
Діти:  Корисні та шкідливі .
-         Які корисні звички ви знаєте?
(Вмиватися , чистити зуби , снідати , обідати і вечеряти в один і той самий час, гуляти на свіжому повітрі, робити ранкову зарядку) .
-         Чому їх називають корисними ?
-         Вони корисні для здоров'я людини.
-         Що відноситься до шкідливих звичок?
(Гризти нігті , їсти багато солодкого , сидіти близько до телевізора , лежачи читати , вживати алкоголь , наркотики , палити цигарки).
-         Чому їх так назвали?
-         Тому що вони наносять шкоду організму людини.
-          
Учениця :
          Щоб здоров'я було в порядку,
          Починаєм день з зарядки .
          Весело дивись у світ
          І живи багато літ.
Учениця :  
          Хто втомився сидіти у залі ?
          З нами рухайтеся далі ,
          Ті кому здоров'я треба
          Потягніться всі до неба.

                       "Руханка"( додаток)



Учень:
         Ми увійшли в нове століття ,
          Ми на порозі нового життя .
                    Але чому навколо нас страхіття ,
           Із кожним днем ідемо в небуття ?
Учениця:
          Чому ніхто не мріє про майбутнє ,
           Не прагнеш жити без куріння й наркоти ?
           І пляшку десь закинути , забути
                Ніхто не хоче , скільки не проси .
          Учень:
                   Малий хлопчина років сім , не більше ,
              Іде по вулиці з цигаркою в зубах.
         Не знає , що йому від того буде гірше .
              Шкідливій звичці каже : "Так!"
Учень:
          Наркотики увесь безмежний світ заполонили
          Дівчата й хлопці , попадаючи під вплив ,
          Страждають , помирають молодими ,
          А вороття нема , хоч як цього хотів .
Учень:
           Горілки пляшка часто прикрашає стіл ,
           І алкоголь панує в організмі .
           Але є такі , що звикли жити , і п'ють без міри ,
           Бо твердо мовили: «Ні! НЕ маю сили »
.Учень: 
          Найголовніше у житті здоров'я
                Тож думай про майбутнє ти.
           Не дай перемогти курінню й алкоголю
                      І обійтись без наркоти.
                          "Реп"( читає учень)
Наше здоров'я у наших руках.
Ми всі за здоровий спосіб життя
Тому кожен учень у школі затям :
«Шкідливі звички « не мода , не клас ,
Куріння це лиш заборона для нас .
Ти в нікотині ніщо не знайдеш,
А власною рукою себе ти уб’єш.
І склянка горілки твій розум туманить,
А інколи навіть на злочин тягне.
Як з «змієм зеленим « ти будеш товариш,
То гідність і розум свої ти утратиш.
Наркотики смерть , небезпечність і зле
Він швидше за інших здоров'я уб’є.
Мій друже! Школяре! Дитино моя!
Я вчитель , твій друг , може мама твоя
Благаю , прошу , установу даю
Піклуйся з дитинства про долю свою.
За гроші не купиш : здоров'я й батьків,
Тому бережи їх з дитячих років!
Учень:
Сьогодні до нас завітали незвичайні гості : Закон , Здоров'я , Природа і Бюджет. Давайте їх привітаймо.
( До зали заходять відповідно одягнені персонажі . за ними впевнено ідуть Тютюн , 2 Цигарки і Запальничка )
Закон : Дорогі діти ! Разом зі своїми друзями я прийшов дот вас. Ми вдячні за запрошення і раді вас вітати .
Учениця : Так , Ваша Честь . Ми дуже раді , що ви знайшли для нас час і відгукнулися на наше запрошення .
Учень : МИ раді Вас вітати , але хто це з вами ? Ми ,  здається , їх не запрошували .
Тютюн : А нас і не потрібно запрошувати  Дивні люди : запрошувати – не запрошувати . діждешся від вас запрошення ! Нас ніхто не запрошує, але ж і прогнати нас також не можуть . чи не так ? (звертається до своєї свити ).
Свита : Так, так .  
Закон : Що ж, до справи. мої друзі занепокоєні. І їх турбує те,що ось такі непрохані гості інколи з вами товаришують. Але чи потрібне,чи корисне для вас таке товариство?Ми щось не впевненні.
Здоров’я: А я ось маю запитання до вас, пане Тютюн.
Яку користь ви приносите людям?
Тютюн: О, користь! Від нас велика користь, правда? (звертається до Цигарок)

Дві Цигарки.
Цигарки:Привіт усім!
Цигарка1.Подурнішали люди,подурнішали. Голими руками їх можна брати. Раніше,бувало,затаїшся у пачці й чекаєш,коли хто-небудь повірить у міф про те,що паління заспокоює,розслаблює.

Цигарка2:А зараз і ви,мої гарненькі підлітки,попадаєте в мої обійми. А я знаю свою справу,не дрімаю,починаю діяти:спочатку зуби перефарбую із білого кольору в жовтий або чорний,шкіру зроблю блідою,темні кола під очима намалюю.

Цигарка1:Зажди,дай тепер я скажу!Ой, а я як люблю вас,підлітки. Тихенько впливаю на ваш мозок,із веселих і спокійних роблю вас дратівливими, непрацездатними,з постійними головним болем.
 Цигарка2:Чекай,тепер я!(потирає руки). Знижую вашу пам'ять і ви робитесь забудькуватими, кволими. Не просто від нас відчепитися.
Будете з нами дружити,нагородимо хворобами серця,раком легенів,шлунка,горла.
Цигарка1:Приємні нагороди,правда?
Цигарка2: У вас,хлопці,заберу декілька сантиметрів зросту.
Цигарка1:А вам ,дівчата,прийдеться швидше постаріти,бо заберемо вашу молодість.
Цигарка2:А ще ми створюємо чудовий сірий густий смоҐ.
Разом:Нам навіть не хочеться розмовляти.

Здоров'я :Ось , ви мене послухайте : "…сірий густий смоґ … ". А чи відомо вам , що людина , яка палить , шкодить і собі , і оточуючим ? Тих , хто вдихає цигарковий дим називають пасивними курцями . Дослідження довели , що пасивне паління і активне паління майже однаково небезпечні .
Тютюн : Та що ви таке говорите ? Чим це ми вам шкодимо ? Кому може зашкодити оця тендітна Цигарочка ? ( бере її за руку ). Вас послухати , то в усьому винен я з моїми дівчатками ? Скажіть іще , що ми винні і в тому , що на вулицях буває брудно !
Природа : Так , винні .
Тютюн : Ось це вже занадто . Погляньте на нас . Ми одягнені за останнім словом моди , нас складають в чисті білі коробки , нас прикрашають етикетками і наклейками .
Природа : Можливо ви найкраще одягнені , найкраще упаковані , найяскравіше оздоблені . Але куди  зникає те, що від вас залишається?
 Недопалки і зім’яті коробки можна зустріти скрізь !
Тютюн : Можливо , можливо . Але ви б, пані , Природо , не за нами слідкували , а за тим , щоб ваші ліси пожежами не знищували . Інакше і в цьому звинуватите нас.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
Природа : А ви не відчуваєте своєї провини ? Чи не ваші друзі-курці розкидають недопалки цигарок в сухі трави та листя ? Залишають без нагляду вогнища в лісах ? Чи не так ?
Тютюн : Щось мені тут не дуже подобається . І чому це до нас всі чіпляються з якимись звинуваченнями , ніби ми причина всіх бід . І ще скажіть , що ми всі гроші у вас відбираємо .
Бюджет : (перераховує в гаманці монети ). Давайте порахуємо скільки грошей за місяць витрачає людина , яка палить , якщо вона щодня купує пачку цигарок вартістю сорок гривень ? (1200 гривень в місяць ). Ну ось скільки грошей люди перепускають на дим . А могли б використати з користю для себе та інших .
Тютюн : Хто ви такий і про що ви говорите ? Чи ви в цих справах розумієтесь ?
Бюджет : О , кому як не мені розумітись в цій справі ? Я – Бюджет . Я знаю все про гроші , мене не проведеш .
Тютюн : Як ви смієте нас в усьому звинувачувати . Пане , Закон , як ви дивитесь на все це ?
Закон : Я не бачу ніяких порушень . І Здоров'я , і Природа , і Бюджет справедливо зауважують не лише Вашу невихованість , але й провину.
Тютюн : Це вже занадто ! Пішли звідси . Нам тут не цікаво ! (рішуче прямує до виходу , за ним Цигарки та Запальничка . Раптом Запальничка перечіплюється і падає).
Запальничка : Зачекайте на мене , друзі ! (Тютюн і Цигарки зупиняються ). Ой , я , здається , поламалась (плаче ).
Тютюн : А кому ти потрібна поламана ? (прямує до виходу , Цигарки за ним , Запальничка не може підвестися , тихо плаче ).
Закон : От тобі і друзі . (підходить до Запальнички , допомагає їй підвестися ).
До дітей : виявляється непроханих гостей можна призвати до порядку. А , можливо , хтось із вас жалкує за цією компанією ?
Учні : Ні!
Закон : Чудово . Значить , ми приходили не даремно .
Здоров’я:Ми з вами прощаємося, а ви послухайте частівки.
Частівки( додаток2)
(Виходить учень в українському костюмі в образі Грицька).
Гриць:
    Як мені все надоїло!
    І язик вам не болить...
    І кому яке з вас діло,
   Як Грицькові нині жить?
   І кричать на всі заставки:
  « Спортом займайтесь , раціонально їжте,
   І не пийте й не паліть!  Хм…
   Хай біжать, куди хто хоче.
   Спортом займайтесь,
   Якщо є на те мастак.
   А Грицько поспить, поїсть і вип'є.
   Загартовуватись, бігать  – ні!
   Що ж я вам , дурак!»
Шапокляк:
       Ось, нарешті дочекалась
       Я поповнення в свої ряди
       В нас життя - ніяких правил:
       Спи та їж ти досхочу.
       Хочеш галасу, компаній ,
       Пиво, цигарки, вино -
       Вмить тобі я все доставлю
       Любий, милий мій Грицько.
       Забивають тобі мізки зранку…
        Краще слухай, Грицю, мою рекламку!
        Хочеш вмерти в тяжких муках,-
        Цигарки пали «Прилуки».
        Хочеш бійок , а не миру -
        Випий чарки дві «Неміроф».
        Безліч матимеш проблем,
       Як запалиш ти “LM».
(обіймає Грицька, а в цей час вибігають діти і звертаються до Шапокляк).
Учениця:
            Ні, ніколи не дозволим
      Ми тобі тут керувати
      І в твої погані сіті
      Нових жертв заплутувати.
Учениця:
Ми хочем , щоб у всіх державах
     Здорові були усі люди.
     Грицько, розумна дитино,
    Як захочеш сам, так і буде.
Хлопець:
Захочеш сміятись - смійся
     Захочеш радіти-радій,
Хлопець:
     Забудь про наркотики, алкоголь,
     Забудь і думати про них не смій!!!
Цурайся цигарки, від чарки тікай!
     І знай, любий друже,-
   У цьому житті чи бути здоровим,
   Вирішуєш ти!
Діти:
   А допоможемо тобі у цьому всі ми!
Дівчина:
   Ми об'єдналися всі разом
   І хочем друзі, вам сказать:
   Життя подарували тато й мама,
   Здоров'я ж треба самим нам зберігать.
Дівчина:
         Сьогодні всі ми тут зібрались,
   Щоб всім вам ще раз нагадать:
   Любіть,дружіть і поважайте,
   Життя й здоров'я зберігайте!
Гриць:
   Що ж , переконали ви мене, шановні друзі,
   Цигарки, пляшки мені тепер-не друзі,
   Приєднуюсь у ваші я ряди,
   І разом СНІД, паління ми подолаєм назавжди!

Заходить дівчина - наркоманка ( читає вірш - сповідь).

   Я померла недавно - лиш тиждень назад
   Коли поставили мені діагноз «СНІД»
   В моїх венах отрути уповільнений яд
   Серце болісно стогне від розлуки і бід
   Починалось все просто – з травки легкої,
   Далі - пігулки, потім - голка шприца.
   Не чекала для себе я долі такої
   Та життя вже невпинно іде до кінця.
   За миттєві блаженства плачу я ціною,
   Визиваючи жах й пустоту за вікном.
   А скільки чудес за скляною стіною
   Я лишилась, пішовши цим хибним шляхом.
   Там лишилось кохання, друзі, мама, рідня
   Там лишилась мрія, що згоріла дотла.
   Якщо хтось ще на мене в цьому світі чека
   Я йому відповім, що мене вже нема
   Відпусти мене біль, відпусти в небуття!
   Відпусти мене страх і на чатах не стій
   Просто знай наперед - вже нема вороття,
   Якщо підеш і ти по дорозі такій.
- Наркоманія - це порожні очі!
- Наркоманія - це розірвані душі!
- Наркоманія - це тіла, що корчаться в ломках!
- Наркоман я- це інфекційні і венеричні хвороби!
- Наркоманія - це СНІД.
Сьогодні в моді здоровий спосіб життя. Запам'ятайте, що без цигарок, алкоголю та наркотиків  досягти поваги серед однолітків можна!
Знайте собі ціну і вас цінуватимуть оточуючі. Думайте про себе , а не про те, що про вас подумають інші. Живіть своїм повноцінним життям, бережіть своє здоров'я , займайтесь спортом. Майбутнє за вами !
Учень:
   Поки ми ще невеличкі
   Виробляймо добрі звички ,
   Щоб здоров'я зберегти
   І щасливими рости 
Дівчина:
   Є погані звички й гарні
   Хай погані йдуть від нас !
   А хороші звички, славні ,
   Набувайте в добрий час !
Дівчина:
        Зробити вибір може кожен,
   Але,яким він буде - знаєш тільки ти.
   Не помилися, любий друже,
   Спорт  і здоров’я обери.
Дівчина:
         Усі ми з вами – рівні люди,
         Нехай же мир, добробут, щастя буде!
Пісня: «А ми бажаєм вам добра» (на мелодію пісні Н.Май)
Одне життя, одне здоров’я
Ти пам’ятай про це завжди.
Ціни цей скарб він даний Богом,
Щоб вберегтися від біди,
І будеш ти на світі жити,
Учитись, мріять, працювати,
І будеш в добрім ти здоров’ї
Хвороби й зло перемагать.

Приспів

А ми бажаєм вам добра,
А ми бажаєм вам тепла,
Здоров’я завтра і сьогодні
А ми бажаєм вам добра
Шкідливим звичкам вже пора
Назавжди впасти у безодню.








Коментарі